2011. június 26., vasárnap

Apple MacBook 13.3 ", fekete, 2.4 GHz, 250 GB

Apple MacBook 13.3 ", fekete, 2.4 GHz, 250 GB
Én vagyok eladási itt a fekete Apple MacBook, akivel már dolgoztam három évig nagyon boldog. Ez a korábbi csúcsmodell, amely különlegessége, hogy exkluzív fekete színt a többi modell. Ez műszakilag és optikailag jó állapotban.

Az akkumulátor már jól karbantartott és a Macbook elérte a futamideje legfeljebb 4 óra vagy annál hosszabb. Minden összetevő, mint például a Superdrive, a képernyő zsanér, és több port tökéletesen működik. Ennek része a kiterjesztett garancia, értem ellenőrizte a laptop újra, nem voltak zavarok felderítését.

Műszaki adatok:
- Intel Core 2 Duo processzor 2,4 GHz-es
- Támogatás maximum 4 GB RAM 667 MHz
- 250 GB-os merevlemez
- Intel GMA X3100 grafikus processzor
- 8x Super Drive
- 1280x800 képernyő felbontás
- ISight kamera
- OSX Snow Leopard

Szállítás:
- Apple MagSafe tápegység 60W
- Telepítő CD a Leopard és a Snow Leopard
- Mini-DVI-VGA adapter (laza kapcsolat)
- AppleCare Protection terv 2011/06/22
- Csomagolás

Amíg a cikk jelenik meg az interneten, a Macbook továbbra is elérhető. Kérdése van, kérjük e-mail nekem!
Ár: 650 EUR VB