2011. július 23., szombat

13,3''MacBook 2,26 GHz-es Intel Core 2 Duo 4 GB RAM + tartozékok

13,3''MacBook 2,26 GHz-es Intel Core 2 Duo 4 GB RAM + tartozékok:
Én vagyok eladási itt a MacBook (lásd a leírás és kép), vásárolta 2010 januárjában, a MacBook is gyártották 12/2009.

Az akkumulátor olyan, mint új, unibody kijelző és nem mutatják hiba vagy karcolás.
Sajnos nem lehet elkerülni a képek Fingertapsen.
Volt, hogy a kezdetektől fogva a "kövér" borítékot, amely tartalmazza az ajánlat. Szintén ide hordtáska ("Targus") a tartozék tálca és a Magic Mouse (Bluetooth) Apple-től.

Van adományozott egy laptop 4 GB RAM (bővíthető 8 GB).

Én eladni, csak azért, mert most van egy iPad mellett a iMac nincs értelme, mivel akár egy laptop (számomra). Én is használtam a MacBook ritka.

A MacBook szívesen felveszik, aztán tedd vissza a gyári beállításokat a jelenlétében a vevő. Korábban, természetesen, egy funkció feletti ellenőrzés egy kávét, lehetséges és kívánatos.

Szállítás is lehetséges, terhelik a vevőt.

Tartalmazza az összes eredeti tartozékokat, mint

- Tápegység beleértve a kiegészítő (magnetisch!!)
- Mac OS X "Snow Leopard" Installation DVD
- Használati utasítást / Manual
- Eredeti csomagolás
Ár: 700 EUR VB