2011. július 28., csütörtök

Nikon D50 A Sigma 18-200 mm-es DC, Solingen

Nikon D50 A Sigma 18-200 mm-es DC, Solingen:
Nikon D50 Sigma DC 18-200 mm, 1:3.5-6.3.
Elméletileg, az eredeti csomagolásban kell még ott. Mindenesetre, ez minden, ami körül a kamerát az asztalra: Bag (régebben az MP3 CD-lejátszó volt benne, tökéletes tárolására a darabokból), szorosan záródó fedelű makes (a fényképezőgép nem nagyobb így is elfér egy hátizsákban), akkumulátor töltő kábel, három elem, tisztítószerek és három SD kártya. A lencse van egy Hama-Sky szűrő, és az eredeti napellenző.

Csináltam szép fényképeket a kamera - ha tudtam rávenni magam, mert hogy kb. A nyaralás nem probléma, de mivel ritkán engedheti meg magának, hogy általában körül, mert a használati ideje, én mit vettem kézitáska-kompatibilis.

A kamera küldjük kifizetése után. Mivel én, mint a privát eladó, de nem garantálják - a kamera funtktioniert rendesen! - Azt is meg lehet vizsgálni, mint a fő üzenet Solingen, ahol korábban a készpénz fizetik.
Ár: 299 EUR VB